۱۰:۳۶ ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک در گفت‌وگو با «اقتصاد معاصر» اعلام کرد؛

نارضایتی تولیدکنندگان پوشاک از کارگروه ساماندهی مد و لباس

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران مدعی وجود برخی کارشکنی‌ها از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس برای تولیدکنندگان پوشاک شد و به تشریح برخی از این موارد پرداخت.
نارضایتی تولیدکنندگان پوشاک از کارگروه ساماندهی مد و لباس
کد خبر:۵۷۴۸

سعید قدیری، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در گفت‌وگو با اقتصاد معاصر مدعی کارشکنی‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فعالان این اتحادیه، شد و افزود: عملکرد غلط این کارگروه، مشکلات متعددی برای تولیدکنندگان در ایام برگزاری نمایشگاه ایران‌مد به وجود آورد. این کارشکنی‌ها تا حدی به تولیدکنندگان ضربه زد که حتی قاچاقچیان این حوزه هم نمی‌توانستند این گونه به ما صدمه وارد کنند.
 
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران افزود: در حال حاضر این کارگروه دستورالعمل یا وحدت رویه مشخصی ندارد، زیرا برخی سازمان‌های عضو آن با تکیه بر برخی دستورالعمل‌های واهی اقدام به توقیف یا مسدودسازی پیج‌های فروشگاهی برخی فروشندگان یا تولیدکنندگانی کرده‌اند که جزو شناسنامه‌داران این حوزه محسوب می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: در طول برگزاری نمایشگاه ایران مد، انواع و اقسام پوشاک به نمایش گذاشته شد اما در جریان این نمایشگاه ما شاهد آن بودیم که کارگروه مد و لباس نسبت به کت و شلوار‌های مردانه هم ایراد وارد می‌کردند. ایراد آنها مبتنی بر این بود که چرا این لباس‌ها توسط مدل انسانی زنده به نمایش گذاشته شده‌اند.
 
قدیری تصریح کرد: این وضعیت از ابتدای سال وجود داشته اما در طول یک الی دو ماه اخیر از شدت بیشتری برخوردار شده است. در حال حاضر جای تعجب دارد که چرا در این دولت، چنین سخت‌گیری‌هایی اتخاذ می‌شود.

 

وی مدعی شد: کارگروه ساماندهی مد و لباس در حال تیشه زدن تیشه به ریشه پوشاک کشور است.

ارسال نظرات